Fiecare NEAM are un INGER. Ce inger are insa SUA? Dar UE? Dar evreii?

Saccsiv - Weblog

Iata ce putem citi la Daniel, capitolul 10, http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=16&cap=10:

1. În anul al treilea al lui Cirus, regele Perşilor, i s-a descoperit un cuvânt lui Daniel – care se chema Beltşaţar – şi adevărat este cuvântul şi el vesteşte război mare. El a pătruns cuvântul şi a înţeles vedenia.
2. „În vremea aceea, eu, Daniel, am petrecut trei săptămâni de zile în jale.
3. Pâine bună n-am mâncat, carne şi vin n-am pus în gura mea şi cu miresme nu m-am uns, până ce nu s-au împlinit trei săptămâni de zile.
4. Dar în ziua a douăzeci şi patra a lunii întâi, eu, Daniel, mă aflam pe malul fluviului celui mare, adică Tigrul,
5. Şi mi-am ridicat ochii mei şi iată un om îmbrăcat în veşminte de in, iar coapsele lui încinse cu aur curat şi de preţ;
6. Trupul lui ca şi crisolitul şi faţa lui ca fulgerul…

Vezi articol original 1.192 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

