La fundul pamantului e iadul, dar lumea nu stie

Lumină pentru candela din suflet

Mărturia CUTREMURĂTOARE a unui român, după 15 zile de comă.

În octombrie 2011, Marius Miulescu a fost victima unui accident cumplit de maşină în urma căruia a suferit traumatism cranio-cerebral, traumatism toracic şi fractura de tibie. Trebuia să fie operat, însă nu s-a putut pentru că Marius era în comă.

„Trebuia sa asteptam sa iasa din coma. Am asteptat. Au fost zile ingrozitoare in care a trebuit sa stam sa asteptam pur si simplu sa ni se dea o veste, sa ni se spuna. Niciun moment n-am simtit ca il voi pierde, deci nicio secunda. In schimb, ma rugam foarte mult. Ma rugam la toate bisericile. Am fost la biserica Cernica, la manastirea Cernica, Negru Voda, la Sfantul Nectarie. Am fost la Letca Noua, biserica de la Razoare, in care am zis ca singurul care poate sa ma ajute e Dumnezeu. Intr-adevar asa a fost”, povestea, doi ani mai târziu, Camelia…

Vezi articol original 319 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

